donderdag 4 maart 2010

en we gaan al door en nu met 100 woorden

Na het publiceren van het eerste blogje zullen we nu een blog maken van 100 woorden. Dat was de deal. Terwijl ik op deze site aan het kijken ben waar je zaken kunt aanpassen (kleurtje erbij, wellicht een fotootje en nog meer) bedenk ik me tegelijkertijd hoe ik de komende tijd 23 dingen ga inzetten. Het moet iets zijn wat ik deels toch al doe en wat ook leuk is om te doen. Het nuttige met het aangename verenigen zeg maar.

Het eerste wat in mij opkomt is vakantie:). Niet dat ik van plan ben om mijn hele vakantie te besteden aan het bloggen, chatten en mailen met collega's maar ik zie toch genoeg uitdaging om te gaan wiki-en (is dit een werkwoord: wij hebben ge-wikied?) over Riga of te bloggen over Berlijn.

Kortom, ik ga op vakantie en ik neem mee: 23 dingen....

3 opmerkingen:

  1. Het nuttige met het aangename...dat moet goed te doen zijn met 23dingen. Maar eerst dus andersom: het aangename met het nuttige.
    Veel plezier in Riga! (Mag iedereen met jullie mee gezien je linkje met vliegtickets???;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja op zo'n manier blijft het leuk denk ik. Of iedereen mee mag? Wel gezellig natuurlijk maar of dat past bij een huwelijksreis :)
    Linkje was trouwens even een test. Kom vast nog wel een nuttiger RIGA site tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je, zoals jij, op veel verschillende terreinen bezig bent dan zul je veel van deze 23 dingen kunnen gebruiken. Maar ik ben vooral benieuwd wat voor toepassingen in de bibliotheek je bruikbaar zult vinden. Met wat voor goede ideeen je ons gaat verrassen. Ik wens je er veel plezier mee.

    BeantwoordenVerwijderen